يکي از بهترين راه ها براي تبليغات اگر شما يک بازارياب وابسته هستيد،
استفاده از محصول و افتخار به آن است.
شما بايد با نوشتن نظرات و انتشار مقالات به صورت آنلاين نشان دهيد که محصول چقدر مفيد است.
اين مهم است که سعي کنيد راه هايي را براي بهبود روش هاي خود بيابيد، به خصوص در موارد يکنواخت مانند چک کردن ايميل. يکي از راههاي صرفهجويي در زمان، کپي کردن اطلاعات ايميلها و قرار دادن آنها در يک سند Notepad است. به اين ترتيب، شما تمام اطلاعات مهم را با هم در يک فايل خواهيد داشت.
بسياري از بازاريابهاي وابسته وجود دارند که بيش از حد تلاش ميکنند تا به وابستگان فوقالعاده تبديل شوند. زياد کار نکن، خودت را خسته مي کني. شما هرگز نمي توانيد به يک هدف حداکثري برسيد! اطمينان حاصل کنيد که براي يافتن بهترين روش براي خود وقت بگذاريد.
به طور کلي، مردم معمولاً اشتراک خود را لغو مي کنند و شما بايد مشتريان ديگري را پيدا کنيد. مشتريان را با ارسال جذاب ترين و جالب ترين ايميل هاي خود به آنها جذب کنيد تا از همان ابتدا کنجکاوي آنها را تحريک کنيد.
اين ايده خوبي است که شرکت هاي وابسته از خدمات متني استفاده کنند تا کميسيون بيشتري کسب کنند. اين يک سرويس بسيار جديد است، اما در حال حاضر تعداد زيادي از شرکتهاي وابسته وجود دارند که از خدمات متني به عنوان راهي براي تبليغ محصولات و اطلاعرساني مشتريان استفاده ميکنند.
طيف گسترده اي از برنامه هاي وابسته وجود دارد. ممکن است يکي نسبت به ديگري آزادي کمتر يا بيشتر بدهد و البته برنامه ها اغلب محصولات متفاوتي را ارائه مي دهند.
طراحي سايت در بين وب سايت هاي وابسته به شدت متفاوت است. برخي از اين نوع وبسايتها معمولاً پيچيده هستند و ناوبري آنها دشوار است. قطعاً اين بهترين سناريو نيست، اما بازاريابهاي وابسته زيرک اجازه نخواهند داد که آنها را از کسب بيشترين درآمد ممکن باز دارد. اين نه تنها کمک بزرگي به بازديدکنندگان است، بلکه باعث ايجاد اعتماد نيز مي شود که براي افزايش فروش بسيار مهم است.
اعتماد ارزشمند مخاطبان خود را به دست آوريد. اگر خوانندگان واقعاً چيزي را که توليد ميکنيد دوست داشته باشند، با يافتن پيوندهاي ارجاع و دنبال کردن آنها در صورتي که همچنان بخواهند محصول را بخرند، از شما حمايت خواهند کرد.
هميشه هنگام انتخاب موارد براي تکنيک هاي بازاريابي وابسته، مشتريان هدف خود را در نظر بگيريد. اگر محصول ارزان قيمتي داريد، ميتوانيد با رويکردي با حجم بالا و کليک کم از پس آن برآييد. اگر محصول شما داراي برچسب قيمت بالاتري است، بايد فروش متمرکز را انتخاب کنيد.
به پياده سازي تبليغات دست نويس در وب سايت خود فکر کنيد. ادغام شخصيت شما در سايت شما مي تواند فروش را تا حد زيادي بهبود بخشد زيرا مشتريان بالقوه مي توانند بدانند که يک شخص واقعي پشت خدمات يا محصولات است. اگر دستخط وحشتناکي داريد، مي توانيد شخصي را براي نوشتن آگهي استخدام کنيد.
يکي از تکنيکهاي موثر بازاريابي آفلاتوس، گنجاندن فيلمها، فايلهاي صوتي و عکسهاي با کيفيت بالا در بررسيهاي محصول است. اين به افراد بيشتري دليلي براي خريد محصولي که شما تبليغ مي کنيد مي دهد. جزئيات را در بررسي خود لحاظ کنيد. مردم بايد دقيقا بدانند تبليغات که چه چيزي مي خرند، به خصوص اگر نمي توانند آن را لمس کنند يا قبل از خريد از آن استفاده کنند.
براي 80 درصد درآمد خود به يک شرکت بازاريابي وابسته اعتماد نکنيد. وقتي تنوع ايجاد مي کنيد، هم محصولات و هم فروشندگان را تغيير دهيد. داشتن مجموعه اي گسترده از محصولات و شرکت هاي وابسته مي تواند از ضررهاي سنگين جلوگيري کند، اگر مجبور به ناپديد شدن شوند. اگر وقت داريد، شرکاي زيرمجموعه بيشتري اضافه کنيد تا درآمد خود را افزايش دهيد، اما از پخش شدن بيش از حد خود اجتناب کنيد.
بک لينک ها بخشي جدايي ناپذير از برنامه بازاريابي وابسته شما هستند، به اين معني که بايد اطمينان حاصل کنيد که آنها به محتواي مرتبط پيوند دارند، نه فريبنده. اگر بازديدکنندهاي روي پيوندي که به دنبال «آيپدهاي اپل» است کليک کند، اگر به صفحهاي که «تبلت رايانههاي شخصي HP» را ميفروشد هدايت شود، از دست شما بسيار ناراحت خواهد شد. حتي اگر استراتژي هوشمندانه اي داشته باشيد، اين عدم تطابق پيوند به صفحه براي بازديدکنندگان نادرست به نظر مي رسد.
هميشه محصولاتي را که به آنها اطمينان داريد تبليغ کنيد. توصيه هاي شما براي محصولات منعکس کننده شما و کسب و کار شماست. بسته به آنچه که تبليغ مي کنيد، مخاطبان شما مي توانند به شما اعتماد کنند. اين در مورد محصولات با کيفيت با قيمت تبليغات مناسب است، زماني که به حفظ مشتري نگاه مي کنيم.
براي موفقيت در بازاريابي وابسته، بايد با آخرين روندهاي اين صنعت همراه باشيد. هميشه جديدترين و بهترين محصولات توليد شده توسط شرکاي وابسته خود را ارائه دهيد. ابزارهاي جديد به طور مداوم براي بهبود قابليت استفاده انواع مختلف برنامه هاي وابسته اجرا مي شوند که تبليغات را براي خوانندگان جذاب تر مي کند.
کسب و کارهاي بازاريابي وابسته بايد طوري به نظر برسند که انگار خودشان فروشنده هستند. لينک هاي شما بايد کم کليد باشند. اگر اين کار را به درستي انجام دهيد، مشتريان شما بيشتر به عنوان يک شرکت وابسته فکر مي کنند. فوراً به اين نتيجه نرسيد که تمام سيستم هاي کميسيون 100? فقط مي توانند ي باشند. اگر کمي وقت نگذاريد و کمي مطالعه کنيد و در مورد چاپ ريز تحقيق نکنيد، ممکن است آنها را از بين ببريد. بسياري از اوقات متوجه مي شويد که شرکت هايي که 100? کميسيون ارائه مي دهند فقط براي فروش اوليه پرداخت مي کنند. سپس آنها 100? از تمام سود اشتراک را نگه مي دارند. اين پيشنهادات مي تواند براي شما پول زيادي به همراه داشته باشد، پس وقتي آنها را ديديد به آنها نگاه کنيد.
بازاريابي وابسته خيلي پيچيده نيست. با وجود اينکه نياز تبليغات به شبکه سازي، تحقيق و تلاش زياد دارد، انجام اين کارها براي بهبود آينده سايت شما ارزش دارد. هنگام اجراي برنامه هاي بازاريابي وابسته خود، نکات اين مقاله را در نظر داشته باشيد.
درباره این سایت